طرح تعویض فرش نو با کهنه

توسط 12262
برای تعویض فرش نو با کهنه و آشنایی با مراحل اتجام آن این مطلب را مطالعه کنید

درک نیازهای مشتری و ارائه خدمات مطلوب به عزیزانی که به ما اعتماد میکنن همواره یکی از مهمترین دغدغه های مدیران مجموعه بازار الکترونیک فرش مشهد بوده در همین راستا تصمیم گرفتیم شرایطی رو فراهم کنیم که اگر کسی تصمیم داشت فرش نو تهیه کنه اما فرشهای قبلیش هنوز قابل استفاده هستن بتونه اونها رو با فرش نو عوض کنه تا اینجوری هم تو هزینه هاش هم صرفه جویی بشه و هم اینکه دیگه لازم نباشه یک وسیله نسبتا جا گیر رو تو خونه های کوچیک امروزی انبار کنه و از طرف دیگه اینکه شاید کسانی باشن که همین فرش کهنه بتونه کارشون رو راه بندازه.

در هر حال تصمیم گرفتیم طرح تعویض فرش نو با کهنه رو در شهر مشهد راه اندازی کنیم. الان ممکنه یه عده بگن شما چرا همه طرح هاتون رو تو مشهد اجرا میکنین؟! انگار خیلی هوای همشهریاتونو دارین . باید عرض کنم که نه اینجوریام نیست اما واقعن بعضی طرح ها رو نمیشه از راه دور پیاده کرد. اما خیالتون راحت به فکر بقیه هموطنانمون در شهر های دیگه هم هستیم و ان شاالله به زودی طرح های خوبی برای اونها هم در نظر میگیریم.

خب حالا این طرح تعویضتون به چه شکل اجرا میشه؟

قبل از پاسخ به این سوال باید بگم منظورمون از فرش کهنه فرشی هست که هنوز قابل استفاده باشه نه اینکه پوسیده باشه و یا پارگی داشته باشه. خلاصه اینکه دنبال فرش زیرخاکی نیستیم ها! اما بریم سراغ جزئیات، تو این طرح میتونید بعد از اینکه فرش جدیدتون رو انتخاب کردید با ما تماس بگیرید تا کارشناس ما حضوری به آدرستون مراجعه کنه و فرش قدیمیتون رو قیمت گذاری کنه بعد اگه قیمت اعلام شده مورد تاییدتون بود فرش قدیمیتون توسط ما خریداری میشه و مبلغش از فرش جدیدی که انتخاب کردید کسر میشه. البته طرح سرویس رایگان رفت و برگشت به فروشگاه رو هم که حتمن خبر دارید و میتونید از اونم استفاده کنید. بازم اگر سوالی داشتید حتمن با ما تماس بگیرید، با کمال میل پاسخگو خواهیم بود.

دفتر مرکزی: 05133128218

نوشته‌های مرتبط
ارسال نظر
پاسخ دهید

حساب کاربری

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم