×

تابلو فرش دستباف مینیاتوری کد 9 بوی بهاران

تابلوفرش دستباف طرح بوی بهاران دارای 138 رنگ می باشد که 19 رنگ آن از ابریشم تهیه شده است، سایز این تابلو فرش 105 در 76 سانتی متر بوده و برای بافت آن باید 351480 گره زده شود. برای بافت این تابلو فرش با رجشمار 50 و چله ابریشم به 5 ماه زمان نیاز است. شما می توانید با پرداخت تنها 30% از قیمت این تابلو فرش، آن را سفارش بافت دهید و بقیه هزینه آن را پس از اتمام بافت پرداخت نمایید.

انتخاب انتخاب نمایید
  • تمام هزینه سفارش را میپردازم
  • فقط پیش پرداخت را میپردازم
سوالی دارید ؟

در صورتی که امکان خرید اینترنتی ندارید کافیست از یکی از روش های زیر با ما تماس بگیرید :

تماس تلفنیارتباط از واتساپارتباط از تلگرام
0915-8603004کلیک کنیدکلیک کنید
توضیحات

برای تولید تابلو فرش دستباف طرح بوی بهاران مراحل مختلفی باید پشت سر گذاشته شود تا در نهایت یک تابلو فرش نفیس و زیبا تقدیم مشتری گردد. در ادامه مهمترین مراحلی که برای تولید این تابلوفرش زیبا طی میشود تشریح می گردد.

 

تهیه نخ و نقشه تابلو فرش

در فرایند تولید تابلو فرش دستباف طرح بوی بهاران اولین مرحله، تهیه مواد اولیه آن یا به عبارتی نخ و نقشه آن می باشد. در این مرحله می توانید در صورت تمایل متن مورد نظر خود (تبریک، اسم یا .... ) را به نقشه اضافه کنید. برای بافت این تابلو فرش دستباف از نوعی پشم بسیار ظریف استفاده می شود که از نژاد گوسفندان مرینوس بدست می آید و کیفیت آن از مهمترین شاخص های کیفیت محصول به شمار می رود. در کنار نخ های مرینوس مقداری نخ ابریشم نیز در هر تابلو فرش مورد استفاده قرار می گیرد که باعث زیبایی هرچه بیشتر آن می گردد. دقت در کیفیت رنگرزی نخ ها نیز از دیگر عوامل بسیار مهم در این مرحله است چراکه اگر از بهترین نخ ها استفاده شود اما رنگرزی آن کیفیت لازم را نداشته باشد، در پایان کار شاهد یک تابلو فرش زیبا و با طراوت نخواهیم بود. در کارگاه فرش بازار الکترونیک فرش مشهد برای تولید طرح بوی بهاران از با کیفیت ترین نخ و نقشه ها که در واحد اختصاصی تولید نخ و نقشه این مجموعه تهیه می شود استفاده می گردد.

 

بافت تابلو فرش

پس از تهیه نخ و نقشه طرح بوی بهاران به اصلی ترین بخش کار یعنی بافت آن می رسیم. برای داشتن یک تابلو فرش زیبا رعایت اصول بافت و دقت در مراحل مختلف کار از اهمیت به سزایی برخوردار است. تشخیص کیفیت بافت، امری است تخصصی که برای آشنایی با آن می توانید به مقاله راهنمای خرید فرش دستباف مراجعه کنید. در کارگاه فرش بازار الکترونیک فرش مشهد بیش از 120 بافنده با تجربه و متعهد مشغول به فعالیت هستند که زیر نظر اساتید خبره به بافت تابلو فرش می پردازند. در طرح بوی بهاران در مجموع باید 351480 گره زده شود که این کار 5 ماه زمان خواهد برد. در این مرحله تمام تلاشها به کار برده می شود تا بهترین کیفیت بافت به مشتری عرضه شود.

 

تکمیل تابلوفرش

در آخرین مرحله برای تولید تابلو فرش بوی بهاران به بخش تکمیل کار، یعنی شستشو و پرداخت می رسیم. در این مرحله تابلو فرش شکل نهایی خود را بدست می آورد. پرداخت عبارت است از گرفتن پرزهای اضافی سطح فرش به نحوی که سطح آن صاف شود. پرداخت تابلو فرش دستبافت یکی از حساس‌ترین مراحل بافت تابو فرش است و تنها کسانی قادر به انجام آن هستند که در این کار تجربه کافی داشته باشند زیرا با کوچک‌ترین اشتباه، حاصل کار پر زحمت بافنده به هدر داده می‌شود. پرداخت برجسته یکی از انواع پرداخت پرز فرش است که به کمک قیچی‌های مخصوص برای تابلو فرش‌ ها انجام می‌شود. این نوع پرداخت با ایجاد برجستگی و بُعد باعث خلق زیبایی ‌های چشمگیری در فرش می ‌شود. سنگ زدن عمل دیگری است که به هنگام پرداخت، گاه گاه بر روی فرش صورت می ‌گیرد . در اثر این عمل فلس ‌های الیاف پشم کاملا صیقلی شده و ضمن اینکه رنگ‌ های اضافی بر روی الیاف از بین می ‌روند و فرش حالت مخملی و ابریشمی مانند پیدا می ‌کند. در پایان این مرحله تابلو فرش آماده قاب گرفتن می باشد.

شما می توانید با پرداخت تنها 30% از قیمت این تابلوفرش آن را سفارش بافت دهید و مابقی هزینه آن را در پایان کار و پرداخت نمایید. کلیه سفارشات با تضمین کیفیت بافت و ضمانت درست بودن طرح و نقشه برای مشتریان ارسال خواهد شد و در صورت وجود هرگونه عیب در موارد فوق می توانید آن را مرجوع نمایید. جالب است بدانید که در چرخه تولید تابلو فرش های دستباف بیشترین زحمت و کمترین سود به تولیدکنندگان که همان بافنده ها هستند می رسد و بیشترین سود نصیب واسطه ها و فروشندگان می شود. شما با سفارش بافت تابلو فرش در کارگاه فرش بازار الکترونیک فرش مشهد علاوه بر اینکه یک تابلو فرش زیبا و نفیس را با هزینه ای به مراتب کمتر از بازار تهیه میکنید، باعث رونق کسب و کار بافندگان هنرمند کشور نیز میشوید. اگر سوال دیگری نیز در این زمینه دارید می توانید با ما تماس بگیرید.

 

ادامه مطلب
جزئیات محصول
تعداد رنگ
138
سایز (سانتی متر)
105*76
نوع طرح
مینیاتور و ایرانی
رجشمار
50 رج
نوع چله
ابریشم
نظرات

نظر خود را با ما در میان بگذارید.

  • طرح و نقشه:
  • کیفیت:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
محصولات مرتبط
12,500,000 تومان (بدون مالیات)
تبدیل عکس به تابلو فرش دستباف یا بافت سفارشی تابلو فرش دستباف از تصاویر چهره در کارگاه قالی بافی ایفرش انجام می شود. این محصول نفیس و ماندگار در ابعاد متنوع و با قیمت های متفاوت قابل تولید است. مدت زمان بافت هر...
تابلوفرش دستباف طرح تک درخت در کوچه باغ دارای 60 رنگ می باشد که 8 رنگ آن از ابریشم تهیه شده است، سایز این تابلو فرش 63 در 121 سانتی متر بوده و برای بافت آن باید 332000 گره زده شود. برای بافت این تابلو فرش با رجشمار 50...

حساب کاربری

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم