×

تبدیل عکس به تابلو فرش دستباف

تبدیل عکس به تابلو فرش دستباف یا بافت سفارشی تابلو فرش دستباف از تصاویر چهره در کارگاه قالی بافی ایفرش انجام می شود. این محصول نفیس و ماندگار در ابعاد متنوع و با قیمت های متفاوت قابل تولید است. مدت زمان بافت هر سایز را می توانید در بخش توضیحات مشاهده نمایید.

انتخاب انتخاب سایز
  • سایز 40 در 60 سانتیمتر با چله ابریشم
  • سایز 50 در 70 سانتیمتر با چله ابریشم
  • سایز 60 در 80 سانتیمتر با چله ابریشم
  • سایز 70 در 100 سانتیمتر با چله ابریشم
  • سایز 40 در 60 سانتیمتر با چله نخ
  • سایز 50 در 70 سانتیمتر با چله نخ
  • سایز 60 در 80 سانتیمتر با چله نخ
  • سایز 70 در 100 سانتیمتر با چله نخ
12,500,000 تومان
سوالی دارید ؟

در صورتی که امکان خرید اینترنتی ندارید کافیست از یکی از روش های زیر با ما تماس بگیرید :

تماس تلفنیارتباط از واتساپارتباط از تلگرام
0915-8603004کلیک کنیدکلیک کنید
توضیحات

بافت تابلوفرش دستباف از چهره شخصی یا تصویر مورد علاقه شخصی، یکی از ماندگارترین چیزهایی است که می توان به عنوان هدیه یا یادگاری در نظر گرفت. هدیه و یادگاری که تا ده ها سال، لحظات زندگی شما یا عزیزانتان را زنده نگه خواهد داشت و حتی می تواند به یک یادگار خانوادگی تبدیل شود که فرزندانتان تا نسل ها بعد آن را نگهداری کرده و داستان آن را برای هم تعریف کنند. بله این خاصیت فرش دستباف ایرانی است که تا ده ها سال باقی خواهد ماند و به ارزش آن نیز اضافه خواهد شد و داستانهای زیادی را در دل خود جای خواهد داد. محصولی لوکس، خاص و با اصالت که ثروتمند ترین و سرشناس ترین افراد دنیا هم آرزوی داشتن یکی از آن ها را دارند.

سفارش بافت فرش از عکس یا چهره شخصی برای چه کسانی مناسب است؟

اگر در زمره کسانی هستید که ثبت لحظات ماندگار زندگیتان برایتان اهمیت دارد قطعا فرش دستباف ایرانی با نقشه ای که آن لحظه ماندگار را به تصویر می کشد، از بهترین انتخاب ها برای شما خواهد بود.

اگر می خواهید به فردی که برایتان بسیار عزیز و با اهمیت است هدیه ای بدهید که تا عمر دارد شما را به خاطر داشته باشد، قطعا تابلو فرش دستباف با تصویر آن شخص یا تصویر مورد علاقه او، یکی از ارزشمندترین هدایایی است که می توان متصور بود.

اگر صاحب یک برند معتبر هستید و میخواهید هدایای تبلیغاتی برای مشتریان یا کارکنانتان در نظر بگیرید، فرش دستباف آن هم با تصویر لوگوی برندتان، از ماندگارترین هدایایی است که می تواند تا ده ها سال اسم و یاد برند شما را در یادها زنده نگه دارد. میتوانید سایز مورد نظر خود را نیز بطور اختصاصی تعیین کنید

اگر زمان کافی برای داشتن یک یادگاری خاص در اختیار دارید. بافت یک کار سفارشی دستباف معمولا چند ماه زمان نیاز دارد. طراحی نقشه، رنگرزی نخ ها، بافت تابلو و پرداخت آن مراحلی است که باید برای به ثمر رسیدن یک تابلو فرش دستباف طی شود.

 

چرا تابلو فرش دستباف عکس چهره یا تصویر دلخواه خانوادگی ام را انتخاب کنم؟

1-   اصالت و طول عمر: همانگونه که بیان شد فرش دستباف ایرانی کالایی است که عمر آن به بیش از ده ها سال می رسد و کمتر چیزی را می توان در دنیا یافت که طول عمر فرش دستباف را داشته باشد. محصولی که اصالت چند هزار ساله دارد

2-   قابلیت شخصی سازی: شاید کالاهای لوکس و خاص دیگری را نیز بتوان یافت که ارزش هدیه دادن به عزیزترین افراد زندگی مان را داشته باشد اما چیزی که بتوانیم آن را طبق سلیقه خودمان و عزیزانمان طراحی و تهیه کنیم بندرت یافت می شود.  در این بین طراحی و بافت تابلو فرش دستباف سفارشی با عکس دلخواه یک امکان فوق العاده خاص به شمار می رود.

3-   خاص و منحصر به فرد بودن: از ویژگی های سفارش تابلوفرش دستباف با تصویر شخصی این است که در نهایت شما یک فرش دستباف در اختیار دارید که در دنیا فقط همان یکی از آن وجود دارد. هدیه ای که داستان مخصوص به خود را دارد و در هیچ جای دنیا لنگه اش پیدا نمی شود.

قیمت بافت تابلو فرش دستباف با عکس دلخواه

قیمت بافت تابلوفرش دستباف با عکس شخصی به چند عامل بستگی دارد:

اول سایز مورد نظر شما. بدیهی است هرچه ابعاد مورد نظر شما بزرگتر باشد هزینه موارد اولیه فرش و هزینه بافت آن افزایش می یابد. تابلوفرش دستباف در ابعاد استاندارد بافته می شود که می توانید قیمت هر سایز را در همین صفحه مشاهده نمایید.

دوم کیفیت مواد اولیه: تابلو فرش دستباف از پشم و ابریشم طبیعی تهیه می شود که با رنگرزی اختصاصی آماده سازی می شود و همین باعث می شود در مقایسه با تابلو فرش های ماشینی که از الیاف مصنوعی تهیه می شوند قابل قیاس نباشند.

مراحل سفارش بافت و تولید تابلو فرش دستباف

1-   دریافت تصویر با کیفیت از مشتری

2-   بررسی تصویر توسط طراح فرش و تبدیل عکس به نقشه فرش

3-   آماده سازی و رنگرزی نخ های فرش

4-   چله کشی و بافت تابلو فرش

5-   شور و پرداخت نقشه

6-   ارسال برای مشتری

ادامه مطلب
جزئیات محصول
تعداد رنگ
70 تا 110 رنگ
سایز (سانتی متر)
40* 60 یا 50*70 یا 60*80 یا 70*100
نوع طرح
تصویر سفارشی
رجشمار
50
نوع چله
ابریشم یا نخ (به انتخاب مشتری)
نظرات

نظر خود را با ما در میان بگذارید.

  • طرح و نقشه:
  • کیفیت:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
محصولات مرتبط
تابلوفرش دستباف طرح تک درخت در کوچه باغ دارای 60 رنگ می باشد که 8 رنگ آن از ابریشم تهیه شده است، سایز این تابلو فرش 63 در 121 سانتی متر بوده و برای بافت آن باید 332000 گره زده شود. برای بافت این تابلو فرش با رجشمار 50...

حساب کاربری

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم