تخفیف ویژه جهیزیه

توسط 4130
ما برای زوج های جوانی که درسدد تهیه کردن جهیزیه میباشند تخفیف ویژه ای در نظر گرفته ایم که میتوانید جزئیات آن را در این مطلب مطالعه کنید

همواره یکی از دغدغه های عروس خانوما و آقا دامادا تهیه فرش برای جهیزیه بوده و هست دغدغه ای که فکر میکنم بچه های تیم فنی بازار الکترونیک فرش مشهد هم به خوبی باهاش آشنا هستن چراکه بیشترشون جوان هستن و تقریبا همشون به تازگی این مرحله (تهیه جهیزیه) رو پشت سر گذاشتن در همین جوانی کمرشون خم شده  اصلن شاید به همین دلیل بود که به این فکر افتادیم در حد توانمون قدمی در راستای حمایت از زوج های جوان برداریم. خلاصه بعد از کلی حساب و کتاب کردن و بالا پایین کردن دل رو زدیم به دریا و تصمیم گرفتیم یه تخفیف ویژه برای عروس خانمها  و آقا دامادها  درنظر بگیریم. حقیقتشو بخواید سختی این تصمیم بیشتر به این خاطر بود که ما از قبل نهایت تخفیف رو برای محصولات در نظر گرفته بودیم و حالا اضافه کردن این تخفیفهای جدید کار خیلی سختی بود و از طرفی نمیخواستیم تخفیفهای قبلی رو کم کنیم تا جا برای تخفیفهای جدید باز بشه برا همین بود که گفتم دل رو زدیم به دریا و باز هم تخفیف دادیم!

حالا این تخفیفهایی که میگید چقدر هست و چطوری میتونیم ازش استفاده کنیم؟

البته قابل شما رو نداره و تنها برگ سبزیست تحفه درویش اما باید عرض کنم این تخفیفها به این شکله که برای عروس خانمها و آقا دامادهایی که حداکثر یک سال از تاریخ عقد ازدواجشون گذشته باشه بعد از تخفیف هایی که الان بر روی سایت اعمال میشن یعنی 10 تا 15 درصد! در فرشهای مختلف، 2 تا 4 درصد تخفیف بیشتر هم براشون در نظر گرفته میشه (فرشهای 500 و 700 شانه 2 درصد، فرشهای 1000 شانه 3 درصد و فرشهای 1200 شانه 4 درصد). برای کسب اطلاعات بیشتر و آگاهی از مدارک مورد نیاز و نحوه ارسالشون میتونید با ما تماس بگیرید امیدواریم تونسته باشیم در حد توانمون قدمی برای حمایت از نسل جوان و انجام وظایف اجتماعی مون برداشته باشیم. شما هم اگه کسی رو میشناسید که ممکنه این تخفیفها به دردش بخوره باهاش در میون بذارید.

دفتر مرکزی مشهد: 05133128218

 

نوشته‌های مرتبط
ارسال نظر
پاسخ دهید

حساب کاربری

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم